pozycjonowanie

web-search-greyPozycjonowanie (ang. SEO search engine optimization) jest to proces mający na celu osiagnięcie przez stronę internetowa najwyższej pozycji w wyszukiwarce internetowej. Jest to bardzo skomplikowane, system indeksujący firmy Google, oceniając witrynę, bierze pod uwagę ponad 200 kryteriów. Żeby było trudniej, kryteria oceny stron internetowych przez wyszukiwarki nie są publicznie udostępniane. Ostatnio, firma Google bardzo skutecznie utrudnia pracę “pozycjonerów”. Taka jest polityka tej korporacji i nie chcemy jej osadzać ani oceniać. Firma jest monopolistą – potrzebna jest mocna konkurencja, ale tej na razie nie widać.

Dlatego też jednym z największych atutów naszej firmy jest doświadczenie. Zajmujemy się pozycjonowaniem od zawsze, od pierwszych dni funkcjonowania komercyjnego internetu. Kiedyś było to zadanie proste, jednak wraz  z rozwojem internetu, marketingu internetowego, mediów społecznościowych i e-commerce, pozycjonowanie jest coraz bardziej skomplikowane i wymaga wyrafinowanych technik. Nasza oferta pozycjonowania to:

  • pozycjonowanie stron internetowych w językach polskim, francuskim i angielskim
  • doradztwo i konsulting w dziedzinie pozycjonowania, reklamy i marketingu internetowego
  • audyty pozycjonowania*
  • audyty wizerunku w internecie**
[notice]* Audyt pozycjonowania (SEO) to ocena pozycji jaką zajmuje strona internetowa w wyszukiwarkach internetowych. Audyt SEO pozwala również ocenić jakimi technikami strona jest pozycjonowana. Pozwala również na wykrycie nieuczciwych praktyk stosowanych na przykład przez konkurencję (niestety, takie fakty są ujawniane przez nas coraz częściej). Ustala reputację strony internetowej oraz określa jakie kroki należy podjąć aby poprawić notowania witryny w internecie. Audyt SEO jest pierwszą czynnością jaka wykonujemy przystepując do pozycjonowania, można go zamówić jako osobną usługę [/notice]
[notice]**Audyt wizerunku w internecie, pokazuje jak strona internetowa (produkt, firma) postrzegana jest w przestrzeni internetowej. W dobie mediów społecznościowych, forów internetowych, systemów oceny (lubienia) w internecie tworzenie a także kontrolowanie wizerunku jest bardzo istotne. Systemy te są narzędziem promocji, ale mogą być również wykorzystywane przez nieuczciwą konkurencję. Posiadanie wiedzy na temat swojego wizerunku w świecie wirtualnym jest bardzo istotne.  [/notice]